Wierzyciele nie maja łatwo
Głównym celem postępowania upadłościowego jest zaspokojenie interesów wierzycieli w jak największym stopniu. W postępowaniu restrukturyzacyjnym na pierwszym miejscu stawiane są potrzeby dłużnika, natomiast przy poszanowaniu praw wierzycieli. W toku postępowań obydwu typów aktywna postawa wierzycieli oraz ich uważność jest pożądana i pomaga wyjść zwycięsko z trudnej sytuacji – braku płatności ze strony dłużnika.
Działania wierzycieli w stosunku do niewypłacalnych kontrahentów często ograniczają się do samego zgłoszenia wierzytelności w postępowaniu upadłościowym czy wypełnienia karty do głosowania w toku restrukturyzacji. To błąd. Wierzyciel dysponuje bowiem dużo szerszym wachlarzem możliwych działań.
Dlatego, aby zaspokoić interes klienta, oferujemy kompleksowe wsparcie zaczynając od dokonania analizy sytuacji prawnej dłużnika i wyboru odpowiedniej ścieżki działania, a kończąc na monitorowaniu realizacji wypracowanych w toku postępowań sądowych układów z wierzycielami czy planów spłaty.